Diriwayatkan dari Ibnu Abdil Barr di dalam Jami' Bayan al-Ilmi wa Fadlih sesungguhnya ulama' berkata;
"Belajarlah untuk berkata saya tidak tahu, sesungguhnya jika engkau berkata sedemikian, orang pasti mengajar engkau sehingga engkau tahu. Sebaliknya jika engkau sentiasa mengaku dengan berkata saya tahu, nescaya mereka akan bertanya sehingga engkau tidak tahu"

Tuesday 21 April 2015

Terpilih juga aku, Ini Ketentuan-Nya , bukan bernasib baik

Assalamualaikum, Segala puji bagi Allah, Tuhan Sekelian Alam..
Aku bersyukur masih diberikan nikmat yang banyaknya tidak terhingga oleh Allah…semoga diri anda & saya dikalangan org yang bersyukur pada Allah SWT....

sudah lama aku x update blog aku...
adakah aku orang yang sama???    hmmm....

disini aku nak nukil kan...bertuah, terpilihnya aku di suatu majlis sempena tahun baru cina cawangan aku...pada kebiasaan nya, aku nih bukan org yang bernasib baik....

Oppss!!! bernasib baik??? bukan bernasib baik...tetapi ketentuan & ujian daripada YANG MAHA BESAR.. ini ketentuan-NYA. Tapi hari tuh aku telah ditentukan dipilih untuk mendapat cabutan bertuah iaitu angpau... 
aku gembira sehingga gigil tangan aku ke pentas...iyalah aku nih gugup tambah lagi di hadapan org ramai...hihihiihihi
aku gembira dapat angpau...yng bernilai RM5.00 & vouncher diskaun... bukan nilai RM5.00 jadi ukuran...tetapi perkataan  TERPILIH daripada ramai2 org cawangan aku, yang buat aku gembira... aku bubuh pic angpau yang aku dapat...sebagai kenangan


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...