Diriwayatkan dari Ibnu Abdil Barr di dalam Jami' Bayan al-Ilmi wa Fadlih sesungguhnya ulama' berkata;
"Belajarlah untuk berkata saya tidak tahu, sesungguhnya jika engkau berkata sedemikian, orang pasti mengajar engkau sehingga engkau tahu. Sebaliknya jika engkau sentiasa mengaku dengan berkata saya tahu, nescaya mereka akan bertanya sehingga engkau tidak tahu"

Monday 10 August 2015

Sepetang Cuti Raya di Wakaf Bharu - Melihat Keindahan Langit Di Petang Hari.


Assalamualaikum, Segala puji bagi Allah, Tuhan Sekelian Alam..
Aku bersyukur masih diberikan nikmat yang banyaknya tidak terhingga oleh Allah…semoga diri anda & saya dikalangan org yang bersyukur pada Allah SWT....


Sudah agak lama juga, aku tidak update blog ini...terase nak berblog sekejap..hihihiih...aku snap picture detik-detik yang aku rasa indah...melihat telatah adik-adik  & juga aeyaraes yang bermain layang layang di padang...sebenar terdapat lagi gambar or pic yang cantik...tapi sayang gambar-gambar terdelete, angkara raes barangkali :) 
peristiwa balik kampung raya julai 2015


pic di mana aliya hendak terjatuh berjaya aku snap pic nya

kelihatan makcik aliyaraes gigih cuba naikkan layang2





meh, biar ayah chik yang naikkan layang2
proses pengulungan hujah ( sebenarnya benang/tali) menurunkan layang2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...