Diriwayatkan dari Ibnu Abdil Barr di dalam Jami' Bayan al-Ilmi wa Fadlih sesungguhnya ulama' berkata;
"Belajarlah untuk berkata saya tidak tahu, sesungguhnya jika engkau berkata sedemikian, orang pasti mengajar engkau sehingga engkau tahu. Sebaliknya jika engkau sentiasa mengaku dengan berkata saya tahu, nescaya mereka akan bertanya sehingga engkau tidak tahu"

Thursday 12 October 2017

Xpdc Gunung Gap Ulu Semangkuk - Februari 2017



Assalamualaikum & Segala puji bagi Allah, Tuhan sekalian Alam...
Salam sejahtera Aku bersyukur masih diberikan nikmat yang banyaknya tidak terhingga oleh Allah SWT, semoga anda & diri saya dikalangan org yang bersyukur pada Allah SWT.

Sudah lama aku tidak update  blog…ari nih nak update citer hiking bulan februari….

05 Februari 2017

Aku telah ke xpdc gunung gap ulu semangkuk dengan menaiki kereta axia halim..aku join trip org lain bersama sama geng yang biasa hiking..boleh tahan jugak cabaran trek trip nih...tetapi masa balik drpd puncak...agak laju..aku menurun gunung...tetapi sampai satu masa...aku bergerak perlahan kerana bimbang jika aku tercedera...kan bersara lak..









yessss, berjaya...hihihihiih

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...