Diriwayatkan dari Ibnu Abdil Barr di dalam Jami' Bayan al-Ilmi wa Fadlih sesungguhnya ulama' berkata;
"Belajarlah untuk berkata saya tidak tahu, sesungguhnya jika engkau berkata sedemikian, orang pasti mengajar engkau sehingga engkau tahu. Sebaliknya jika engkau sentiasa mengaku dengan berkata saya tahu, nescaya mereka akan bertanya sehingga engkau tidak tahu"

Wednesday 23 October 2019

Blog Daku lama Udah Bersawang

Assalamualaikum & Segala puji bagi Allah, Tuhan sekalian Alam...
Salam sejahtera Aku bersyukur masih diberikan nikmat yang banyaknya tidak terhingga oleh Allah SWT, semoga anda & diri saya dikalangan org yang bersyukur pada Allah SWT.
 
lama sangat aku tak update blog saya..bukan setakat bersawang bagai..ini rasa dah macam tertimbus dah blog saya nih.. 

Pelbagai story  suka duka telah berlalu...Bersyukur pada Yang Maha Esa, Hamba mu ini masih bernafas dan masih ada modal untu bercucuk tanam di dunia bekalan di akhirat..

Ya Allah, beri daku petunjuk dan jalan menuju kepada Mu..Janganlah Engkau Ya Allah memesongkan jalan daripada Jalan Nabi SAW..

In Sha Allah, sy cuba buat came back untuk update blog

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...