Diriwayatkan dari Ibnu Abdil Barr di dalam Jami' Bayan al-Ilmi wa Fadlih sesungguhnya ulama' berkata;
"Belajarlah untuk berkata saya tidak tahu, sesungguhnya jika engkau berkata sedemikian, orang pasti mengajar engkau sehingga engkau tahu. Sebaliknya jika engkau sentiasa mengaku dengan berkata saya tahu, nescaya mereka akan bertanya sehingga engkau tidak tahu"

Wednesday 25 May 2011

Aset oohhh..aset....bengkel hand-on aset..

Slm.....ari nih aku menghadiri bengkel pengurusan aset bg cawangan aku..dan aku memwakili unit aku...dulu pegawai latihan..skrng asset pulak..kira ok gak bengkel tuh..x stresss sangat..enjoy..ader sorang fasilitator nih...cun gak..aku tgk.hehhehe......tp ari, aku dengar tazkirah dr sorang penceramah..dan tajuknya mujahadah..kalu x silap, maknanyer bersungguh - sungguh  melakukan ibadat sebagai tanda syukur pada Allah..sedikit info..Nabi Muhammad saw. menlakukan ibadat di mlm hari..berdiri melakukan ibadat sehingga pecah tapak kaki banginda...MasyaAllah...itu nabi...yg mana dosa memang sudah diampunkan..pon melakukan ibadat sampai tahap itu..kiter bagaimana?kita yg tahu jawapan tuh...aku dengar tazkirah tuh tuh time rehat diberi oleh urusetia bengkel pengurusan aset..
kembali kpd bengkel aset..aku pon sudah key-in 2 komputer (aset)  unit aku...next kene isi sendiri...xper..lagi berkemampuan..aku akan lakukan..
keaadaan atau suasana bengkel berjalan...siap blh jln2..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...