Diriwayatkan dari Ibnu Abdil Barr di dalam Jami' Bayan al-Ilmi wa Fadlih sesungguhnya ulama' berkata;
"Belajarlah untuk berkata saya tidak tahu, sesungguhnya jika engkau berkata sedemikian, orang pasti mengajar engkau sehingga engkau tahu. Sebaliknya jika engkau sentiasa mengaku dengan berkata saya tahu, nescaya mereka akan bertanya sehingga engkau tidak tahu"

Wednesday 25 May 2011

spek rayban polarized...

Akhirnya...aku beli jugak rayban yg aku nak beli tuh kompleks pertama pada 24/05/2011, sebaik shj aku balik drp Sogo membeli pakaian anak bersama mywife...aku terus ke kedai spek mata..wife aku terus balik opis dia sbb dah lewat..aku x per lewat sikit..lg pon 2 boss besar xder kat opis...akui pon tgk tengok ..memang ader spek tuh....harga spek tuh RM430.00..mahal kan...berbaloi ke? mesti ader pertanyaan mcm tuh..bg aku kira ok lahh..sbb aku nk bwk pi memancing n bwk kete time panas terik...silau...akan ku simpan elok2 spek tuh ..nyelah mahal tuh...ish..ishh.... (nanti aku bubuh gambar spek tuh nanti ) tungggu...

kalu korang tahu mengenai teknologi cermin mate dan mcm2 lagi..korang klik disini

to be continued...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...