Diriwayatkan dari Ibnu Abdil Barr di dalam Jami' Bayan al-Ilmi wa Fadlih sesungguhnya ulama' berkata;
"Belajarlah untuk berkata saya tidak tahu, sesungguhnya jika engkau berkata sedemikian, orang pasti mengajar engkau sehingga engkau tahu. Sebaliknya jika engkau sentiasa mengaku dengan berkata saya tahu, nescaya mereka akan bertanya sehingga engkau tidak tahu"

Sunday 8 May 2011

berjogging itu satu ibadah....aikk..terdapat couple yg sudah hilang rasa malu...

Slm..
Smlm aku bersukan di sebelah pagi & petang...pada sebelah pg, dewan badminton cheras batu 11. tempat beraksi menajamkan skill bermain badminton..dan sebelah petang..aku ber jogging pulak...untuk meningkatkan stamina aku...fuhh...sakit badan pada mlm tuh..tp xperlah..bukan selalu..ketika waktu ber jogging...mata aku terpandang bebrapa couple..yg sedang menghabiskan masa bersama awek masing...melihat gelagat diorang nih..trfikir pulak aku..diorang nih x malu ke?cover cover sikit ...bercinta sgt lah tuh...ader yg kepala pompuan terpeliuk atas dada si jantan...eeiii..ape nak jadi..padahal org duk lalu lalang hadapan diorang pon wat tak tahu....mane pergi rase malu diorang...bukan kah malu itu separuh drp iman..ader lagi, yg couple yg sedang menyelak2...selak ape? biji mate si pompuan...ntah lah..cari ape  agaknya...mata masuk habuk kot...tp si jantan pulak...serius wat kerja maintenance utk awek dia...takut buta kot hehehehhee...namun aku terus berlari anak..walaupon badan kepenatan....yessss...aku dapat abihkan satu pusingan tasek titiwangsa..bahagian luar (berhampiran jln jln raya) tanpa berhenti...Sewaktu dah berenti...terasa panas ..peluh mencurah-curah dlm baju..itu yg syokk...barulah badan sihat...dan aku buat satu pusing..lagi aku ber lari & berjalan..selang seli.....fuhh..penat..sampai sini coretan aku...
to be continue....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...